حمله به ایرباس ایرانی، عقده آمریکا از پیروزی های 8 سال جنگ تحمیلی بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سابق اداره عملیات در معاونت اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا در 8 سال جنگ تحمیلی با توجه به حمایت های مالی و نظامی به تمام عیار از عراق هم نتوانست در مقابل کشور مقاوم و مقتدر ایران حرفی برای گفتن داشته باشد و با سرشکستگی کامل ایران را ترک کرده و این شکست را مانند عقده ای بزرگ در دل خود نگه داشتند.

امیر سرتیپ "شاهین راد" سرتیپ بازنشسته ارتش رئیس سابق اداره عملیات در معاونت اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقشه براندازی نظام اسلامی را پایه گذاری کرد و وقتی موفق نشد با تحریک عراق و پشتیبانی 8 ساله از آن در دوران دفاع مقدس می خواست به این هدف شوم خود برسد.


وی ادامه داد: آمریکا در 8 سال جنگ تحمیلی با توجه به حمایت های مالی و نظامی به تمام عیار از عراق هم نتوانست در مقابل کشور مقاوم و مقتدر ایران حرفی برای گفتن داشته باشد و با سرشکستگی کامل ایران را ترک کرده و این شکست را مانند عقده ای بزرگ در دل خود نگه داشتند.
 

رئیس سابق اداره عملیات در معاونت اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح اذعان کرد: این عقده آنها از همان عملیات مرصاد شروع شد وقتی با درایت ها و ایثارگری های رزمندگان ما به ویژه شهید بزرگوار شهید صیاد شیرازی باز هم از نقشه های شوم خود جاماندند، کاری از آنها برنمی آمد جز به شهادت رساندن 298 مسافر و خدمه بی گناه.
 

امیر راد خاطر نشان کرد: به شهادت رساندن افراد بی گناه با توجیهاتی از قبیل ندیدن و اشتباه گرفت هواپیمای مسافربری با جنگی در اصل باز هم شکست آمریکا بود در مقابل ایران و اینبار با نقشه ای که خودشان طراحی کرده بودند به دام افتادند.


رئیس سابق اداره عملیات در معاونت اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: هرچقدر آمریکا نقشه براندازی نظام اسلامی را بیشتر طراحی کرد ایران مقتدر تر و آماده تر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا